söndag 19 januari 2020

Söndag 19/1-2020 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt kom ur sängen till 10:30 och fick igång ugnen för att göra baguetter idag har för sex dagar att göra sedan måste jag köpa nytt igen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag har spelat lite Nintendo och lite pc idag men annars har jag inte gjort nått idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och såg två avsnitt av samma serie idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inte mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja till nästa vecka så skall jag försöka göra något mer än ingenting. Så jag hoppas att jag sover inatt då.

MUSIK: Ja om jag inte sover så skall jag försöka göra mer än ingenting imonn.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: