fredag 10 januari 2020

Fredag 10/1-2020 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan stack jag till apoteket och hämtade lite där sedan hem igen. Så ja klockan var nog inte ett närmare två tiden för jag gick igång med middagen när jag kom hem igen. Hade idag köttbullar och stripes och såg två avsnitt av en serie idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och två stycken semlor gott mos. Så mer? Jo jag kollade hur mycket jag har chans på att vinna idag. Först till 21:00 och sedan till 21:30 ringer innan 22:00 annars är det ingen högvinst och då ser jag detta imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och säger sedan ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag. Men kanske tills imonn om jag sover inatt så kanske.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag heller.

MUSIK: Nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: