torsdag 27 september 2018

Torsdag 27/9-2018 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov inatt en timme och 12 minuter rem och då är det okey med nöd och näppe. Så en okey natt inatt. Kom ur sängen till 10:30 och fick idag i mig en ägg frukost och så stack jag till sjukgymnasten och då var klockan 11:45 men jag skulle vara där till 13:15 inte till 12:15 som jag trodde. Men jag betalade och så stack jag till ICA för att handla lite sedan stack jag hem igen. Och till 12:45 stack jag tillbaks igen och kom in till honom till 13:15 fick en massa övningar att göra och så stack jag sedan till gymmet till tre tiden. Så hem och idag så gjorde jag lite stretch men sedan alla övningarna jag fick av honom. Så skall göra dem en gång om dagen ja från måndag till fredag fem dagar sedan tar jag lite lugnt till helgen. Så så skall jag tillbaks igen till ja om tre veckor så får vi se hur det  har gått. Så fick i mig middagen och såg en film när jag åt idag som var okey om smitta. Så mer? Jo imonn skall jag köpa ny mobil och ett nytt kort med ja ett lagringskort till mobilen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag gjorde inte allt idag jag hoppade magen alla övningar och så gjorde jag en ny rygg övning så jag bytte en övning mot denna. Skall hålla upp med ryggen ett tag så hoppas jag att övningarna gör att det inte gör ont mer och då kan jag gå igång igen med allt.

ROMAN: Ja tills imonn så kommer jag inte göra nått för jag tvättar imonn. Men till lördag hoppas jag igen.

TECKNING: Ja jag kör igen till söndag.

MUSIK: Ja jag vann inte nått idag tror jag men kanske tills imonn har tre chanser plus en till imonn.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: