måndag 24 september 2018

Måndag 24/9-2018 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt vaknade till nio tiden men lyckades somna om igen och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så såg jag att jag hade glömt att stänga mobilen för sömn. Och jag sov inatt 24 minuter rem skall ha en och en halv timme, så kass sömn. Så spelade idag lite på Nintendo första zelda men det gick så där. Så jag satte mig och såg ett avsnitt av bron idag till ett tiden. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå tre och när den gjorde detta så stack jag till träningen. Tränade sedan hem igen. Hoppade stretchen igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn. Då jag skall betala räkningar och sedan köpa mat.

TRÄNING: Ja körde allt idag men jag var seg och det är jag när jag sover kasst så hoppade jag stretchen igen.

ROMAN: Jaha körde inte nått idag heller, men jag hoppas att jag sover bättre sedan igen.

TECKNING: Ja skall köra igen till söndag blir då 3D programmet lite fin lir.

MUSIK: Ja om jag vinner till tisdag så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: