torsdag 22 december 2022

Torsdag 22/12-2022 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till 10:30 kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med spelet idag igen men orkade inte idag så länge utan la ner. Så sedan har jag kommit på att det inte var kycklingen som jag hade lagat fel utan min mage. Blev dålig igår igen och då hade jag inte ätit något fel alls. Så jag skall imonn köpa lite grönsaker så skall jag äta detta ett tag får se hur länge pengarna räcker till detta så hoppas jag att det inte är kasst för gott utan bara ett tag. Så mer? Fick idag i mig kyckling idag igen men denna gång stekte jag den i 40 minuter på låg värme och nu var den okey. Jag såg black Adam idag och den var väl okey men inte mer. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och så var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: