fredag 16 december 2022

Fredag 16/12-2022 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen kom igång idag till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta idag till 12:00. Jag gjorde inte nått idag innan det var dags att tvätta gick ner till 11:50 tiden och fick in allt sedan upp  igen och stack sedan ner igen till 13:00 tiden för att få upp allt på tork sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:30 stack jag ner igen och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen till 16:00 tiden hade idag kotletter med pommes och såg ett nytt avsnitt av den nya serien idag igen. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag har skannern igång på båda datorerna idag får se om de hinner tills innan jag lägger mig till 22:00.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Och samma här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: