tisdag 11 oktober 2022

Tisdag 11/10-2022 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kort natt inatt kom igång redan till åtta tiden kom sedan ur sängen till nio och så ringde jag och vi måste göra allt själv så jag skall imonn iväg till Alingsås för att få uppgifter sedan skall jag till Mölndal igen och sedan hem igen. Så jag kommer skippa gymmet imonn har ingen lust till det imonn. Så stack idag till 11:30 och tog spårvagnen till Mölndal och sedan stannade jag där ett tag jag kom fram till 12:00 jag skulle vara där till 13:00 så jag var tidig idag och sedan till 12:45 stack jag till kapellet men jag gick fel jag jäktade och kollade inte på lappen jag hade med mig och kom fram helt slut till 13:55 och svettig som bara den jag gick idag över 11000 steg för jag gick fel skulle ta en halvtimme tog nästan en timme dit. Sedan kom fler än jag trodde släktingar och så hade vi begravningen och sedan gick jag tillbaks igen till Mölndals spårvagn och sedan hem igen. Kom hem till 16:00 och fick i mig middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie idag när jag åt. Och fick i mig en kopp kaffe idag efter detta.

TRÄNING: Ja inget idag men jag gick långt idag så jag hoppar träningen imonn. Om jag inte är pigg då kör jag den ändå men vi får se imonn skall upp till nio igen det är tidigt att gå upp för mig.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: