onsdag 19 oktober 2022

Onsdag 19/10-2022 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag vaknade tidigt idag igen redan till sex tiden kom jag igång idag. Kom ur sängen till 9:10 var då uppe och duschade sedan la jag mig igen till 9:45 då jag var inne och borstade tänderna sedan stack jag till tandläkaren till 10:00 kom in 10:30 lite efter idag han var lite sen idag. Sedan hem igen och det tog till 14:00 innan bedövningen släppte idag fick i mig en macka till 12:30 då hade den inte släppt ännu. Så sedan till 14:50 stack jag till träningen och idag gav jag upp jag hade ont i höften och det gjorde rätt ont jag vet inte om det är psoriasisartriten eller nått annat men jag gav upp idag och gick hem igen. Så sedan fick jag  i mig maten och så två koppar kaffe med. Mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja körde en stund och la ner får ont varje gång jag böjer mig ner så jag la ner idag.

ROMAN: Ja inget här idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: