torsdag 18 augusti 2022

Torsdag 18/8-2022 219:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt satte de igång att banka pålar igen kan hoppas att de inte gör detta hela natten sedan mellan söndag och måndag och sedan till tisdag och onsdag för då blir det illa svårt att träna igen. Vaknade till sex tiden kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag var ute och pantade lite flaskor idag och köpte en eurojackpot till idag dragning imonn. Sedan hem igen och gick igång med middagen till 15:30 tiden idag var lite sen idag igen. Hade idag karréer med stripes och såg en film igen som var så där igen från viasat det finns film att se men den är så där men sedan har jag sett allt jag vill se har tre kvar att se sedan har jag sett allt jag vill se där med. Men det kan komma in nytt fram över med men just nu är det inte mer att se där. Men det går igång med serie på Disney igår skall se detta en dag en ny serie att se. Ja mer? Jo jag har på mig hållningsvästen idag till sju tiden skall ha till åtta idag. Så den åker av nu igen. Mer? Nä!

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: