måndag 15 augusti 2022

Måndag 15/8-2022 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen denna gång var det jag som inte kunde somna somnade sent inatt. Kom igång idag till sju tiden och sedan ur sängen till 11:10. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag la mig i sängen till 14:10 sedan väntade jag på att klockan skulle slå 14:45 då det var dags att sticka till träningen och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en film idag 2076 tror jag att den hette men den var så där dyster tyckte jag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Och nu är jag här mer? Nä!

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra lite sen men det var upptaget på ett par övningar idag så jag fick ta annat innan och då blev jag sen idag. Men bara lite.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: