tisdag 10 maj 2022

Tisdag 10/5-2022 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov okey fram till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden körde den idag till 14:30 då jag la av för dagen. Gick igång med middagen till 15:20 hade idag fläsk och löksås och såg en serie idag när jag åt efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä gjorde inte mycket idag men jag fick i alla fall gjort lite på romanen idag. Jo jag glömde säga att jag klippte mig i söndags med glömde säga det innan.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja kom igång tillslut idag och det gick bra idag fick till men tappade farten på slutet idag och la ner till 14:30 men jag hoppas att jag sover igen tills imonn. Så skall jag testa en halv med om det blir bättre sedan när jag får apparaten från apoteket imonn.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: