onsdag 18 maj 2022

Onsdag 18/5-2022 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag skulle upp tidigt idag och kom igång redan till sex tiden kom ur sängen till 10:00 fick i mig ingenting idag och stack sedan till tandhygienisten till 10:30 fick mina tänder fixade idag och sedan till apoteket för att hämta speciell tandkräm och sedan hem igen. Så fick i mig frukosten och sedan tabletterna idag väldigt sent till 12:20 hoppas att det går men tog dem då för jag var sen skall ta till 11:30 men tog till 12:20 idag. Så sedan har jag inte gjort nått på hela dagen fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag en karré och en kotlett och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så så var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: