onsdag 3 februari 2021

Onsdag 3/2-2021 19:34

DAG: Jaha idag sov jag kasst igen kom igång till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken körde den idag fram till 15:00 då var jag klar för idag mer om detta nedan. Så sedan till 16:30 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en film idag men den synkade inte så jag fick tillslut starta om boxen ja det var Android jag fick starta om så synkade den igen jag såg på Disney och sedan på Netflix och inga synkade tal och bild var fel. Så jag hann inte se så mycket idag när jag åt. Så sedan till 19:00 var jag och fick tag i min granne och frågade om jag kunde sjunga och det skall nog gå bra. Så mer. Jo mina andra granne hade fått igång teven igen jag kom på en sak idag men då hade han redan fått hjälp när jag ringde på. Ja mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja igår kväll så kom låten upp och idag har jag lyssnat på den och den är okey lite bättre i hörlurar än på datorn bättre ljud i lurarna. Jag gjorde nya låten texten idag men jag måste fixa till den lite innan jag kan sjunga in den. Så mer? Jo jag lägger en länk till sidan där ni kan välja var ni vill lyssna här. Välj bara ställe och sedan lyssna på låten ja det är inget mästerverk men okey hoppas jag man måste starta någonstans och det har jag nu gjort. https://songwhip.com/henrikporali/time

Inga kommentarer: