fredag 27 mars 2020

Fredag 27/3-2020 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag kan säga att igår nä i förrgår hade grannen folk hemma så jag sov inte bra alls då jag hörde dem länge. Så till inatt så jag sov fram till nio tiden och sedan sov jag inte mer idag. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så till 12:00 stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Så jag var nere igen till 12:50 då hängde jag upp tvätten och sedan stack jag upp igen. Så till ett tiden stack jag till stan idag jag skulle köpa nytt duschhandtag på Clas Ohlson och det gjorde jag sedan hem igen. Så mer? Jo jag fick på handtaget och sedan gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad som jag köpte idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo det är spel idag till 21:00 och sedan till 21:30 så jag räknar med era tummar idag så kommer jag slå till idag med en hög med pengar gott mos.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inte här heller.

MUSIK: Ja inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: