tisdag 3 januari 2023

Tisdag 3/1-2023 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång idag till fem tiden sedan igen till sex tiden kom sedan ur sängen till 9:20 tiden idag kass natt igen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite idag annars har jag inte gjort mer på hela dagen idag. Och jag spelade två gånger idag med och det gick okey båda gångerna. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt idag och sedan fick jag också i mig två koppar kaffe med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget mer på denna punkt idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: