måndag 28 november 2022

Måndag 28/11-2022 20:16

DAG: Jaha sen idag just nu alltså kom igång idag till nio tiden kom ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så sedan till 14:40 gick jag igång med övningarna så jag skulle slippa dem sedan när jag kom hem från gymmet. Så till 15:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan var det allt för idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag även om jag var lite seg idag men det gick över när jag satte igång idag. Och jag var sen idag igen brukar vara i tid på måndagar men inte idag. Var tio minuter sen idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: