måndag 18 juli 2022

Måndag 18/7-2022 20:02

DAG: Jaha till natt igen då och en skit natt inatt sov inte bra inatt kom igång till tio tiden då morsan ringde sov sedan inte mer idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen jag la mig till 14:20 och stack sedan till träningen till 14:50 tiden sedan hem igen. Så fick i mig middagen och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag på mig ryggstödet i 40 minuter idag jag satte det fel innan men idag fick jag på det som det skulle då kunde jag ha det längre med. Tog av till 19:50 idag och hade det på i 40 minuter idag som jag sa innan. Fick också i mig två koppar kaffe med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja seg idag men gjorde ändå allt idag och det gick bra idag med.

ROMAN: Nä kass natt så inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: