fredag 3 juni 2022

Fredag 3/6-2022 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt hade jag inte ont alls men sov ändå rätt kasst. Sedan hörde jag för ett tag sedan att någon går till 4 tiden jag hoppas att de inte gör det länge till för jag vaknar till fyra då.  Så fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till 11:55 fick in den och sedan upp igen och sedan till 13:20 missade tiden idag glodde på Youtube idag och missade tiden idag. Men fick upp allt på tork och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:30 stack jag ner och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes och såg ett avsnitt av samma serier idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp nä två koppar kaffe idag igen. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: