måndag 6 september 2021

Måndag 679-2021 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en natt som var okey men jag vaknade ett antal gånger inatt igen och var seg när jag kom upp till 11:10. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Skulle ha gjort gitarren idag men kom inte till skott idag på hela dagen. Så till 15:00 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en serie idag när jag åt. Jag såg avsnitt sju av någon anledning så jag såg fyra idag började på fyra så jag såg idag skall se alla till 14 om jag inte minns fel. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då skall jag köra gitarr igen hoppas jag.

TRÄNING: Ja träningen gick inte bra idag tappade farten helt och la ner tillslut idag. Ett par dagar med kass sömn så blir det så.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja idag hoppade jag denna punkt kommer igång imonn igen hoppas jag. Om jag kan vi får se.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: