fredag 2 juli 2021

Fredag 2/7-2021 19:49

DAG: Jaha skall börja idag med att säga att jag igår tog min andra spruta gick till 13:00 och kom sedan hem igen till 14:00 jag gick hem igår glömde säga det igår gör idag. Så idag kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta idag till 12:00 men idag missade jag tiden och såg först till 12:10 och stack då ner och fick in allt sedan upp igen. Så till 13:10 tiden stack jag ner igen och fick upp allt på tork sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till 15:30 stack jag ner och fick upp tvätten igen och sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film som jag började på igår. Var väl okey. Så mer? Jo har inte fått svar från winzip ännu skall ta och dånga ett mail idag men kommer nog inte få det fixat till denna vecka kanske nästa hoppas jag. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inget här också.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: