torsdag 17 juni 2021

Torsdag 17/6-2021 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång till sex tiden och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att läsa på. Men han kom in på namn och det vill jag inte lära mig sedan var det siffror och det vill jag inte heller lära mig. Jag vill lära mig ackord och jag tror det finns typ 800 och använder jag hans teknik så får jag ha 200 ställen i varje rum det går inte så jag får göra på annat sätt tror jag och det hade varit bra om jag också var frisk så jag hade bättre kontroll på min hjärna men det har jag inte. Så vi får se hur det blir med detta sedan skall läsa sista kapitlet och se vad som står där imonn. Jo jag gick igång med middagen till 15:50 tiden och jag såg en film idag när jag åt som var så där. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med efter middagen.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: