onsdag 14 april 2021

Onsdag 14/4-2021 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. De har bankat hela dagen nästan idag med så jag kan inte göra musiken ännu men jag hoppas att det blir bättre till nästa vecka igen. Så spelat har jag gjort idag på Nintendo spelet ett tag. Och mer? Ja inget mer idag kass dag och kass natt idag. Gick igång med middagen till 15:00 idag hade idag kotletter med pommes och såg sista avsnittet för denna gång på min serie idag. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer?  Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn kör jag igen om jag sover nog vill säga jag hoppas det mer om detta imonn.

ROMAN: Ja sover gör jag nog inte men om jag gör så kör jag här igen då.

MUSIK: Ja det blev inget idag heller men jag hoppas att de slutar att banka till nästa vecka i alla fall men jag vet inte hur mycket som är kvar att göra och jag såg idag att jag såg fel det är en annan bro som ligger bakom denna tror jag i alla fall. Men jag hoppas att de blir klara tills nästa vecka igen. Då kör jag igång.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: