fredag 27 november 2020

Fredag 27/11-2020 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kunde inte somna igår och låg länge innan jag tillslut somnade kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så hoppade jag lunchen idag och till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så idag till 16:30 tiden gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes och såg en serie när jag åt idag. Jo jag såg två avsnitt av Disney idag innan jag gick igång med middagen. Så efter middagen fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har fått paketet från El giganten skall hämta imonn. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så  jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: NÄ inget här heller idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: