måndag 10 februari 2020

Måndag 10/2-2020 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov inte bra alls inatt eftersom jag skulle upp kom igång till sex tiden men låg sedan ett tag till och till 07:30 så slog jag av klockan och satte igång mobilen för ring där istället. Så till 07:45 kom jag ur sängen och fick i mig lite vatten. Så sedan till 08:30 stack jag till vagnen och tog en tidigare vagn idag. Fick sitta i en halvtimme och vänta innan jag kom in idag. Så sedan cyklade jag och sedan hem igen. Kom hem till elva tiden och gick igång med frukosten och sedan tabletterna idag. Så sedan har jag inte gjort nått fram till tre tiden ja klockan var 14:40 då jag gick igång med träningen idag. Jag gick tidigare idag och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie idag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inte mer idag.

TRÄNING: Ja det gick bra idag på gymmet men jag hade värmt upp idag på cykeln då gick jag hårt ut idag och det kändes okey idag på gymmet.

ROMAN: Nä inget här idag.

MUSIK: Nä inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: