torsdag 25 juli 2019

Torsdag 25/7-2019 19:41

DAG: Jaha till natt igen och inatt kunde jag inte somna som jag ville igen. Låg med musik på för jag tänkte kommer somna sedan men inte heller inatt. Sov sedan kasst fram till 10:30 idag kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag igen. Har varit seg hela dagen idag och inte gjort nått på hela dagen. Jo jag har skrivit lista att köpa tills imonn skall fylla på kyl och frys imonn. Så mer? Jo jag laddade hem två spel idag som var gratis att ladda hem. Det kommer ett eller två spel varje vecka att ladda hem gratis så det gör jag om jag gillar dem. Så till tre stack jag till träningen och så hem igen. Hoppade stretchen igen idag och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Hade hoppats idag att jag hade vunnit lite men så var inte fallet såg idag men skall se om jag kanske vann lite när jag kollar mailen idag. Jo jag fick svar från läkaren idag men jag måste ringa imonn om jag kan gå igång med mer tabletter eller inte just nu har jag ont lite över allt så jag hoppas att jag kan gå igång med lite mer så jag slipper ha ont. Så mer? Nä inte mer idag jo jag har bäddat sängen idag med.

TRÄNING: Ja jag körde inte allt idag tappade farten och så var jag sen så jag skippade lite och stack hem igen.

ROMAN: Ja innan så blev jag trött av tabletterna men nu inte så jag tror att jag vänjer mig vid dem efter ett tag. Så det ser inte ut som jag kommer köra här på ett tag till. Om jag inte mirakulöst börjar sova igen.

Så jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: