torsdag 24 maj 2018

Torsdag 24/5-2018 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt fick jag inget bra svar från mobilen igen. Men jag sov rätt okey tror jag. Kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så skulle jag sätta igång med romanen idag men jag fastnade vid datorn jag kollade upp att sända spel. Så jag gjorde detta idag och hoppade romanen helt idag. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Så hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag ett telefon samtal från morsan. Så jag hann inte få i mig kaffet idag innan jag gick igång med bloggen. Så mer? Jo jag skall sända till söndag klockan 18:00 ni kan se detta på Twitch om ni vill se live annars så lägger jag upp det på Youtube när det är inspelat. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Då skall jag tvätta och så skall jag ut och handla lite imonn. Hoppas jag hinner detta men jag tror det. Så handlar jag resten sedan till lördag jag köper kött imonn tänkte jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men jag hoppade stretchen idag när jag kom hem fastnade på spelet idag.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Ja jag hoppas att jag kommer igång tidigt till söndag om jag skall hinna med spelet med till 18:00 spelar en timme fram till 19:00.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör här igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: