tisdag 22 maj 2018

Tisdag 22/5-2018 19:36

DAG: Jaha till natt och inatt kunde jag inte somna som jag ville låg länge och sedan när jag vaknade så hade jag sovit 37 så kass natt inatt. Så kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så gav jag upp att göra nått idag. Jo jag fick nya routern idag och hämtade den till ett tiden så satte jag igång att installera den och jag fick lite fel men tillslut så hade jag den inne men jag kunde inte göra en sak med den och telefonen var kass ändå. Så jag får imonn ut och köpa en ny telefon så skall detta hjälpa tror de. Jag fick ta av sparpengarna 500 så får jag en ny bra telefon imonn. Så men jag tror inte det är telefonen då är båda mina telefoner kassa och det tror jag inte. Men jag sticker imonn så får vi se om det hjälper eller inte. Så mer? Jag vet inte hur jag skall göra med att somna nu. Jag vet inte hur jag skall göra om jag kör som inatt så kommer jag inte somna när jag skall tror att tabletterna inte tar så bra redan. I så fall så vände jag mig illa fort vid dem. Men jag kör ett tag till sedan måste jag nog gå tillbaks igen till att ta tabletterna till elva så somnar jag till ett tiden som innan. Ja vi får se hur det går men jag trodde att de nya tabletterna skulle vara mer hjälp men det ser inte ut så nu. Men jag kör ett tag till så får vi se. Just nu blir jag inte alls trött av dem längre och jag har haft dem i vad två veckor nu. Så så ringde jag och beställde mer tabletter idag med vet inte om det jag gjorde innan kom med så jag fick göra igen idag. Så till fyra så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så mer? Jo jag kommer få lite pengar denna månaden mindre än innan. Jag hoppas att det räcker till mat i alla fall. Sticker till fredag med en omgång sedan till lördag nästa med mat. Så mer? Jo jag gick in på forum med mitt nätverk idag så får vi se vad de säger om det kommer nog ta ett tag innan de svarar så men något skumt är det med det tror jag.

TRÄNING: Ja vi kör igen till torsdag. Då hoppas jag att jag sover med så kör jag stretchen med.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Kör till söndag igen.

MUSIK: Ja det kommer nog ta ett tag innan jag kör på denna punkt igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: