tisdag 15 maj 2018

Tisdag 15/5-2018 19:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov inatt 75 så en bra natt men jag vaknade idag redan till nio tiden och jag var pigg så jag stoppade mobilen och såg då att jag hade sovit 75. Så kom sedan ur sängen till 10:20 tiden fick i mig frukosten och så fick jag vänta med att ta tabletterna tills klockan slog 11:30. Så sedan till tolv så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30. Då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och jag gick igång med middagen när jag kom hem då var klockan runt tre. Så hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite spel idag Nintendo zelda håller på att få ihop till 80 frön jag har nu ja jag har 80 kvar tror jag sedan kan jag ta alla svärd och pilbågar ja pilbågarna har jag redan. Men sköldar och svärd jag har ett svärd att ta och sedan tre sköldar så har jag allt sedan. Så mer? Jo idag till nio tiden så hoppas jag att de ringer för då har jag vunnit på euromilons. Men om jag inte vinner hela så kan jag vinna under millen och så ringde de inte det ser jag imonn när jag kollar mailen. Så mer? Varmt idag hade kortisar på mig idag när jag var ute. Så mer? Hoppas på bra natt inatt med jag vet inte varför jag sover och varför jag inte sover det är problemet. Men att sova efter träningen är bra det brukar jag inte göra men gjorde inatt. Men då hade jag kass natt i söndags om jag inte minns fel. Så jag hoppas att jag sover bra inatt med så kör jag roman igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag då hoppas jag att jag sover igen så jag kan köra allt igen.

ROMAN: Ja körde idag även om jag stack till med lite Nintendo emellan idag. Men bra sömn så kör jag imonn med. Vi hoppas på det.

TECKNING: Ja till söndag kommer nog få nästa brev igen denna veckan så kan jag köra till söndag igen.

MUSIK: Ja bra natt så inget på denna punkt idag vi får se hur det går tills imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: