tisdag 1 maj 2018

Tisdag 1/5-2018 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag sov kasst fram till elva tiden fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med datorn men jag hittade inte det jag ville och den gjorde inte heller som jag ville. Och det tog till ett innan jag kom på hur jag skulle göra. Så då satte jag igång med att ominstallera och nu har jag fått lite ordning men jag tror att jag gjorde ett misstag jag la in för att hämta backuppen men jag vet inte vad som händer om jag måste starta om datorn och den inte är klar. Så vi får se vad som händer när det kommer så jag inte tappar hela backuppen. Så jag gick igång med spelen och jag gjorde ett misstag att inte av installera den men det gick ändå och nu har jag nästa alla spel igång igen. Så mer? Jo morsan ringde idag igen. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till fyra tiden idag hade kotletter med pommes och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag väntat på att backuppen skall köra klart och att uppdateringen skall ladda klart. Så mer? Jo jag hade allt på en annan hårddisk och jag slapp ladda in allt igen för allt var kvar så jag tar backuppen ändå för jag har lite på andra hårddiskar med. Så jag bäddade just sängen. Så mer? Men jag tror att jag blir klar tills imonn innan middagen hoppas jag. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kör till torsdag igen.

ROMAN: Ja inte tills imonn men till torsdag hoppas jag att jag kan gå igång igen på denna punkt om jag sover vill säga.

TECKNING: Kör till söndag igen.

MUSIK: Ja kanske till torsdag jag tänker då köra skalor så jag kan öva upp örat så jag hör om jag är rätt i ton. Men vi får se om jag sover. Hoppas på det.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: