onsdag 2 maj 2018

Onsdag 2/5-2018 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade till tio tiden och fick i mig frukosten till elva tiden. Så satte jag igång med att fixa datorn men idag ville inte Windows uppdateringen för detta tog hela dagen. Men nu är det klart och jag måste köra imonn med för att få igång allt igen. Så det vill sig inte idag heller men jag kommer få igång det med tiden. Så idag fick jag samtal för att ta tabletten igen så jag har tagit den nu till åtta. Så skall jag somna till tio tiden och sedan komma ur sängen till sex sju tiden imonn hoppas jag i alla fall. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med stripes och såg två avsnitt serie när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så pillade jag mer med datorn men det vill sig inte idag men jag kan köra imonn om jag inte sover men om jag sover så kör jag först roman till tolv tiden sedan sång. Ja vi får se hur det går med det tills imonn. Så mer? Jo jag har inte fått igång mina mail men såg idag att jag hade en vinst på lottoland får se hur mycket det gav då. Så mer? Jo jag slapp ladda in allt som låg på andra hårddiskarna det raderades inte och jag fick igång datorn med en gång idag utan att ladda nått och det gick att starta om datorn utan att backuppen försvann. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då skall nog allt vara klart om jag inte sover för då gör jag annat.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja kör imonn om jag sover och det hoppas jag att jag gör.

TECKNING: Ja till söndag.

MUSIK: Ja vi får se hur det går men kanske tills imonn.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: