onsdag 23 maj 2018

Onsdag 23/5-2018 19:53

DAG: Jaha till natt igen jag var seg när jag vaknade idag men jag sov bra men sov illa innan så en dag är inte bra måste vara många dagar bra. Kom ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv då jag stack till stan. Fick köpt en ny telefon och sedan hem igen. Satte i den och nä den fungerade inte men jag ringde och det visade sig att jag inte skulle ha kontakten i väggen som jag hade det stör signalen. Så sedan fick jag ett annat samtal och så fixade jag felet med routen med. Så jag fick hjälp med allt och nu är allt okey igen. Så sedan till tre tiden gick jag igång med middagen. Nä innan detta så stack jag till posten och hämtade mitt headset kom idag. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så ställde jag in lite till på telefonen så nu är allt okey med den allt är inställt. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag kanske har vunnit lite idag ser det idag när jag kollar mailen. Jo jag fick svar på nätverket det kan vara fel på laptoppen som gör att det inte går att koppla ihop det. Jag har svarat idag ser imonn hoppas jag svar. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn. Jo jag fick nytt rekord på mobilen idag 80 i sömn och då var det två timmar rem. Mer sådant hoppas jag om grannarna är tysta.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag köra imonn så hoppas jag att jag sover inatt igen.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag.

TECKNING: Kör till söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör på denna punkt igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: