fredag 18 maj 2018

Fredag 18/5-2018 19:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov inatt 75 och det är bra. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 tiden för jag fick fel på telefonen. Och så väntade jag på ett samtal för att få mer tabletter idag men det kom inte fram så jag fick ta och ringa på mobilen då kom de fram och så beställde jag mer och det var salva idag inte tabletter. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan apoteket och köpte tandtråd. Sedan hem igen och jag gick igång med middagen och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta så ringde jag till Comhem och skulle fixa telefonen men jag fick göra mer själv och den är något fel på så jag skall ringa igen idag efter bloggen. Så mer? En bra dag idag och jag hoppas att grannarna är tysta inatt med så blir det en bra dag imonn med.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag stretchen imonn med ja imonn inte med gjorde inte i torsdags så men imonn så kör jag igen om jag sover.

ROMAN: Ja kom igång idag och körde lite har kommit till andra personen idag men jag gick inte igång med den idag.

TECKNING: Ja idag så kom nya brevet och jag skall köra igång detta till söndag igen. Anatomi är det denna gång.

MUSIK: Ja vet inte när jag kör på denna punkt igen kommer köra romanen så mycket jag kan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: