söndag 1 april 2018

Söndag 1/4-2018 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Kom ur sängen till elva tiden fick i mig frukosten och så skulle jag gå igång med att dammsuga men idag så hoppade jag detta. Och satte igång att se Netflix den nya serien jag ser nu. Såg fram till tre tiden sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes. Jo innan detta så gjorde jag hemsidan uppdaterade statistiken idag för mars 2018. Så jag gick igång med middagen hade korv och såg mer serier när jag åt. Jag har kommit till andra säsongen nu och jag har 12 avsnitt att se. Så mer? Jo jag fick i mig ett par knäcke idag just nu till och med fyra stycken var hungrig idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag. Så mer? Jo jag vann igen har vunnit två gånger denna veckan först 80 och nu 70 så nu kan jag spela till nästa vecka med. Så mer? Jo jag la ner teckningen idag hade inte alls lust att köra idag efter kass natt. Men jag har skrivit ut lite till banken idag så jag sticker till tisdag och byter bank så hoppas jag att de först drar till tisdag annars kommer det inte med. Och så får jag nya banken till fredag hoppas jag annars blir det problem. Så mer? Jo jag önskar alla

Glad Påsk!

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag är redo för att köra till måndag igen. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen men det beror på sömnen som vanligt igen.

TECKNING: Ja kass natt och jag la ner teckningen idag hoppas jag sover bättre tills nästa söndag igen.

MUSIK: Ja till nästa vecka blir det nog inte nått om jag inte hinner med lite efter jag varit på banken till tisdag vill säga.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: