onsdag 4 april 2018

Onsdag 4/4-2018 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen vaknade till åtta tiden och sov sedan inte fram till 10:30 tiden då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta slog jag en signal till banken och då sa hon att allt är gjort jag behöver inte göra mer nu. Men hon sa att det tar en vecka medans de andra sa tre dagar. Så jag vet inte vem jag skall tro på nu jag hoppas att det är klart till fredag. Eller så blir det klart till tisdag om det tar fem dagar eller en vecka men är det en vecka så kommer det till torsdag om jag inte har fel. Vi får se jag hoppas att det var tre dagar inte en vecka så är jag igång igen till fredag. Fick in min första e-faktura idag så det fungerar i alla fall. Så mer? Jo efter detta så satte jag mig och såg klart serien jag gick igång för ett tag sedan. Såg fram till middagen som idag bestod av kotletter och ris och salt rätt mycket salt idag. Så såg jag klart serien och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo jag hoppas att den sista räkningen blir betald med imonn skall se till ett då de drar om den kommer med så är det problemet över med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn som jag hoppas att jag kan gå igång med romanen igen. Tummarna för sömn inatt tack…

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag kör imonn igen.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag på lite på denna punkt om jag sover vill säga vi hoppas på det.

TECKNING: Ja kör till söndag igen då hoppas jag om jag sover vill säga.

MUSIK: Ja idag hade jag haft tid men inte ork så jag ser till tisdag om jag inte sover så kör jag då. Jo jag skall imonn sms:a om sömntabletterna så får vi se om detta hjälper då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: