onsdag 25 april 2018

Onsdag 25/4-2018 20:23

DAG: Jaha till natt igen och igen en kass natt kom ur sägen idag till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått igen. Och pengarna hade inte kommit in så jag hoppas att jag får en lapp till imonn eller till fredag så kan jag sätta in dem till måndag för idag betalade jag pengarna ja räkningarna men jag fick inte mycket kvar eftersom jag inte fick allt idag. Så kanske imonn kommer lappen så går jag till fredag och lägger in dem. Så kanske kommer de inte förrän till fredag och då får jag sätta in dem till måndag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med ris och såg en nä två serier idag när jag åt. Så mer? Jo jag köpte två spel idag gick på lite över 100 och jag hade 85 på paypal så jag gjorde bara av med 30 från mitt konto. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat för imonn så får vi se hur jag sover och hur träningen går imonn.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men till onsdag hoppas jag om jag sover. För då har jag mina nya tabletter och sover nog bättre då hoppas jag.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja till nästa vecka kommer jag inte köra men till tisdag där på hoppas jag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: