onsdag 11 april 2018

Onsdag 11/4-2018 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gjorde jag inte nått på hela dan jo jag spelade lite zelda idag. Så och så fick jag nya tabletter med men de kom inte in förrän till efter tre. Så jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med ris och pepparsås. Såg en serie när jag åt idag. Så sedan till fyra tiden så stack jag till apoteket och fick mina tabletter. Jo jag fick i mig en kopp kaffe innan jag gick med. Ja det är väl inte sömn tabletter men kan kanske fungera som det. Men det var illa många biverkningar på dem nu har jag haft tur innan och inte fått detta men vi får se hur det blir med dessa. Så mer? Jo jag spelade lite mer zelda idag och så bäddade jag sängen med. Jo jag glömde säga att jag köpte lite spel med för 28 spänn tre spel och jag har redan gjort dem igår. Så mer? Jo idag slutade min bank att fungera det hoppas jag betyder att jag imonn får igång den nya. Vi får se hur det går med det imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat idag och jag kör imonn så hoppas jag att de nya tabletterna fungerar som de skall och jag sover tills imonn.

ROMAN: Japp jag undrar när jag kommer igång igen på denna punkt kanske tills imonn om jag sover inatt. Frågan är om jag skall ta en eller två tabletter idag. Vi får se.

TECKNING: Jaha kör till söndag igen på denna punkt.

MUSIK: Ja till nästa tisdag kanske jag kör igen om jag inte sover vilket jag hoppas att jag gör men det återstår att se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: