måndag 23 april 2018

Måndag 23/4-2018 20:23

DAG: Jaha till natt och en skit natt igen. Sov illa och var uppe massor med gånger på toan drack för mycket igår. Så kom ur sängen till 10:30 och fick sedan ett sms från AFA och då kollade jag vart pengarna skulle gå och det hade jag inte ändrat så jag hoppas att jag får pengarna innan det är försent. Jag fick gå upp på Swedbank och ändra men jag kommer nog inte få pengarna på kontot utan som en avi som jag får lösa in på banken. Så så hoppas jag att jag får pengarna från försäkringskassan imonn. Det skulle banken ha fixat men inte heller. Så jag får se tills imonn och sedan på onsdag hur mycket pengar jag får in. Så sedan fick jag i mig frukosten med och tabletterna men sent idag det tog en evighet att komma fram till banken. Så sedan har jag spelat zelda idag och jag har kommit upp till nästan alla uppgraderingar men inte alla. Jag måste samla 90 frön till och jag har inte lust med det så jag la ner. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä inte mer idag skall ut och handla lite imonn.

TRÄNING: Ja körde idag efter kass natt men det gick okey men jag hoppade stretchen igen idag.

ROMAN: Japp körde inte nått idag och jag kommer nog inte göra heller denna veckan alls om jag inte sover och det kommer jag inte göra på dessa tabletter.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen om inte förr kommer sova kasst så kanske jag kör en dag på denna punkt.

MUSIK: Ja kör nog inte denna veckan i alla fall.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Jo jag fick remissen idag kör till måndag prov så kan jag gå igång med tabletterna igen till onsdag hoppas jag.

Inga kommentarer: