fredag 27 april 2018

Fredag 27/4-2018 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt igen kom ur sängen till elva tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång att förbereda tvätten. Och till tolv så stack jag ner och fick in den sedan upp igen. Så sedan har jag inte gjort så mycket idag. Jo till 13:00 tiden var jag nere och fick hängt upp tvätten och så stack jag till ICA för att handla lite. Så sedan hem igen och till 15:55 stack jag ner och fick upp tvätten och gick igång med middagen. Hade idag korv och stripes och såg en serie nä två serier idag när jag åt. Så sedan har jag spelat lite spel idag med limbo så mer? Jo jag hade hoppats att de skulle ringa idag och säga att jag hade vunnit men inte heller. Så mer? Men jag kan ha vunnit under millen då ringde de inte så vi får se när jag kollar mailen idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra lite om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja inte nått idag.

TECKNING: Nä inte nått idag heller men till söndag hoppas jag.

MUSIK: Ja om allt går som jag vill så kör jag ominstallation till tisdag men sedan nästa vecka så kan jag gå igång om jag inte sover vilket jag hoppas att jag gör men nya tabletterna.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: