tisdag 13 mars 2018

Tisdag 13/3-2018 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kunde inte somna igår och sov sedan kasst när jag väl somnade. Kom ur sängen till 10:50 tiden och fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med inte nått idag. Jag tappade farten helt idag och la ner allt. Så till 14:30 tiden så stack jag till ICA och sedan efter till posten för att få ut mina tabletter. Så sedan när jag kom hem så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ett par serier när jag åt. Jag gick igång med serierna innan jag gick igång med middagen. Det har kommit nya som jag missat som jag nu ser ikapp. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så lite godis som jag köpte idag som jag inte hade råd med men köpte ändå. Så mer? En skit dag idag.

TRÄNING: Ja skall köra till torsdag igen så hoppas jag att jag sover den natten innan så jag kan köra allt igen. Måste köra stretchen igen.

ROMAN: Nä inte nått idag.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen om jag inte får nya papper till slutet av veckan igen.

MUSIK: Ja det var inte läge för att köra idag efter kass natt och ja den var kassare än innan så jag orkade inte idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: