söndag 25 mars 2018

Söndag 25/3-2018 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom ur sängen idag till 10:30 men vaknade redan till sju tiden och sov sedan inte mer. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till ett tiden. Jo innan detta så betalade jag räkningarna och så fick jag inte mycket över denna månaden heller. Så efter att jag dammsög så gick jag igång med teckningen körde den idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och pommes hade lite så jag tog båda idag. Såg två serier när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag pratade med morsan idag hon ligger på sjukhus skall kollas till måndag så får vi se vad de säger då. Så mer? Jo jag laddade ner ett demo idag på Nintendo och spelade sedan tog jag bort det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover vill säga hoppas på det.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen ni vet imonn hur det gick.

TECKNING: Ja idag gick det trögt men jag fick till en som blev okey tar resten en annan dag.

MUSIK: Ja jag skall handla till tisdag så då blir det inget i alla fall men sedan kan jag köra en dag då jag sover kasst om det inte är för kasst då hoppar jag nog.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: