söndag 18 mars 2018

Söndag 18/3-2018 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom ur sängen idag till elva tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till ett tiden. Så efter detta gick jag igång med att teckna men idag så hade jag inte lust så jag la ner till 13:30 tiden. Och satte igång att se på teven ett tag tills det var dags för middagen. Hade idag en kotlett och en karré och pommes och såg mer serier när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen sedan har jag inte gjort mer idag en kass dag idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men kanske idag kan ha vunnit 400000 ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja har inte packat väskan idag men skall göra efter bloggen idag. Så hoppas jag att jag sover inatt.

ROMAN: Ja sömn igen jag hoppas jag sover inatt så jag kan köra igen tills imonn.

TECKNING: Ja körde idag men tappade farten det gick inte bra idag så jag la ner och gav upp för idag.

MUSIK: Jaha kanske till tisdag om jag inte sover men vi får se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: