onsdag 7 mars 2018

Onsdag 7/3-2018 20:12

DAG: Jaha till natt igen lite bättre än igår men ändå inte bra. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna med. Så efter detta så bestämde jag mig för att inte göra nått idag. Jag spelade lite men dog med en gång så jag la ner det med idag. Så sedan till ett tiden så  satte jag igång med att se serier igen körde det fram till tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg mer serier när jag åt. Och idag glömde jag tomaten men jag tog den nu. Så mer? Jo ingen storvinst men kanske lite ser det idag hoppas att jag får två eller minst två mail så kan jag vinna över 50,000 då kommer mail med och då är det ett och sedan ett till med info om att få ut vinsten. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja till imonn hoppas jag att köra igen men som vanligt är det natten som gör att det fungerar eller inte.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Får se imonn om jag skriver eller om jag lyssnar om jag inte sover så kan jag köra lite musik istället.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: