måndag 26 mars 2018

Måndag 26/3-2018 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Skall dröja denna veckan sedan om jag inte sover bättre så ringer jag läkaren och hör om jag kan få andra tabletter. Så kom ur sängen till elva och trettio tiden fick i mig frukosten och sedan tabletterna med och så ringde jag till banken och fick då reda på att de inte ville ta över lånet så jag får sticka till onsdag och fixa det med gamla banken. Så mer? Jo jag gjorde inte nått idag tappade farten och så sov jag illa så jag gav upp med en gång idag. Så till tre stack jag till träningen sedan hem igen och så hoppade jag stretchen igen idag och gick igång med middagen. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så skulle jag ha bäddat men har inte gjort detta än gör efter bloggen idag. Så mer? Jo jag klippte mig igår glömde säga det igår. Så mer? Ja en skit natt igen och tabletterna gör ingen nytta mer. Skall köra denna veckan sedan så ringde jag och ser om jag kan få andra bara de inte är beroendeframkallande så. Så mer? Jo jag vann inte nått förra veckan jo jag fick in 80 på jokern men annars inget. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då skall jag köpa mat hela dagen.

TRÄNING: Ja jag körde idag men hade inte stor lust idag alls så jag hoppade stretchen igen idag.

ROMAN: Nä inte nått idag heller.

TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag.

MUSIK: Ja inköp imonn så inget på denna punkt imonn heller.

Så dagen är över så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: