lördag 24 mars 2018

Lördag 24/3-2018 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov en och tio timme rem och då är det okey. Kom ur sängen idag till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 tiden och sedan gick jag igång med middagen till 15:00 tiden. Hade idag fläsk och mos gott mos. Såg två serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag fick svar igår på datorproblemet och jag måste ominstallera för att fixa felet skall göra det men inte nu efter jag har fått ny bank. Så efter första veckan i April då den nya banken skall komma. Så efter denna veckan så skall jag ta och göra ominstallationen och så blir datorn okey igen. Så mer? Jo jag har spelat lite Nintendo idag igen har samlat korkos idag. Så mer? Jo jag har inte vunnit stort men kanske lite ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Jo jag fick i mig ett par knäcke idag med innan jag gick igång med bloggen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag hoppade stretchen idag igen.

TRÄNING: Japp idag igen så hoppade jag stretchen men till nästa vecka skall jag köra igen om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja körde idag och det gick så där var lite seg idag kom ur sängen sent och var seg trotts att jag sov rätt okey inatt.

TECKNING: Ja kör imonn om jag sover vill säga jag hoppas på det.

MUSIK: Ja kanske till tisdag om jag inte sover då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: