fredag 23 mars 2018

Fredag 23/3-2018 20:31

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag på hela dagen. Jo jag var ute och handlade lite idag till två tiden. Så fick jag samtal med idag. En skit dag och jag har hållit på med mail idag länge jag kan inte skicka bilagor över 5 MB och det går inte att ända heller. Så jag fick bifoga länk till Dropbox idag för att få iväg mailet tillslut. Så mer? Jo jag har fått svar om datorn så jag skall ta och få igång nya banken och sedan en dag så tar jag och ominstallerar datorn helt och hållet men det kommer ta tid innan jag gör det skall fixa banken först och det kommer vara klar till den första veckan i april om jag tror rätt. Skall ta och ringa dem till måndag och höra vad de säger om det. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn. Jo jag har skannat datorerna idag med.

TRÄNING: Ja kör imonn om jag sover vill säga.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör här igen men kanske till nästa vecka.

Så dagen är över och jag hoppas på bättre dag imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: