torsdag 8 februari 2018

Torsdag 8/2-2018 20:40

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen men  jag har nu kommit på varför natten är kass. Och det är för att jag ser på serier gjorde inte detta innan jag skaffade netflix och nu sover jag kasst. Men jag skall se ikapp två serier till sedan hoppas jag att jag kan sova igen. Kom ur sängen idag till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 då jag la ner för dagen. Så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg en serie idag när jag åt och så fick jag i mig en kaffe. Så nog för idag jag har också kollat datorn men inte hittat nått svar på mitt problem.

TRÄNING: Ja idag gick det inte bra hoppade magen idag och sedan också stretchen.

ROMAN: Ja kass natt så inte så mycket idag men lite och jag får vara nöjd med detta idag.

TECKNING: Kör till söndag.

MUSIK: Ja kanske tills imonn om jag sover kasst.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: