tisdag 6 februari 2018

Tisdag 6/2-2018 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra kom ur sängen till 11:30 tiden och la ner allt idag hade inte lust med nått. Men jag fick ett svar på mitt ID problem så jag har suttit med detta idag hela dagen och inte fått svar heller. Så det tar nästan en månad innan de svarar så jag hoppas att det går snabbare nu vi får se tills imonn. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med stripes och såg två serier när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag en kass dag idag. Men jag hoppas att jag sover bättre inatt så jag kan köra romanen igen imonn. Så mer? Nä inget mer idag en kass dag jag hade hoppats på att jag skulle få hjälp med ID idag men så var det inte. Ja mer? Nä idag har jag inte mer så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inte nått idag.

ROMAN: Imonn hoppas jag.

TECKNING: Till söndag.

MUSIK: Ja om jag inte sover så kan jag köra imonn men jag hoppas att jag sover inatt.

Så dagen är slut och dagen har varit skit så jag hoppas på bättre dag imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: