söndag 4 februari 2018

Söndag 4/2-2018 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men låg länge innan jag kom ur sägen idag. Kom ur sägen till 11:30 och fick i mig frukosten och tabletterna sedan la jag mig igen fram till 13:00. Så kom ur sängen och fick igång dammsugaren till att dammsuga. Så efter detta så gick jag igång med att teckna körde det idag fram till 14:30 tiden då jag la ner för dagen. Så sedan har jag inte gjort mycket idag jag gick igång med middagen till fyra tiden. Hade idag fläsk och löksås och gott mos såg en film idag när jag åt. Nya Beck som var okey men inte mer tycker nog det var bättre förr när den andre gubben var med. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång med träningsmaten gjorde idag köttfärssås. Så sedan har jag inte fått något samtal idag så ingen storvinst men kanske lite ni ser idag på Twitter idag om det gav nått. Så har jag glott på Twitch med ett tag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. En rätt kass dag idag och som vanligt så börjar den med kass natt.

TRÄNING: Jaha till träningen jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn vi hoppas på sömn.

TECKNING: Ja idag gjorde jag klart min serie som vi nu kör på teckningskursen. Den blev okey jag fyllde i med tusch och text.

MUSIK: Ja till tisdag kanske jag kör igen vi får se hur natten blir.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: