söndag 18 februari 2018

Söndag 18/2-2018 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Sov inatt 28 och det skall ligga på 70 om det skall vara okey. Men kom ur sängen till 10:30 tiden idag och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan tog det ett bra tag innan jag kom igång med dammsugningen. Klockan var nära ett då jag var klar med detta. Och jag gick igång med teckningen körde den sedan fram till 14:30 tiden. Gick sedan igång med middagen till 15:00 tiden idag. Hade idag kotletter med ris och pepparsås och en film idag som var så där. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så idag har jag kommit på hur man gör med spelprogrammet så nu kan jag sända live en dag men inte än. Jag läste fel och tryckte på fel knappar och jag kunde inte fatta hur man gjorde heller men idag såg jag felet och idag fick jag igång allt. Så mer? Jo de ringde inte idag så ingen storvinst men kanske lite jag kan vinna 400000 drygt utan att de ringer så ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Jag hoppas att jag kan få hjälp med problemet med datorn med men det kommer nog ta tid. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover bättre tills imonn.

ROMAN: Ja kör imonn om jag sover nog och det hoppas jag att jag gör. Mer om detta imonn.

TECKNING: Ja idag så körde jag och det gick bra idag jag fick till det okey och jag hann inte med allt så jag kör igen till söndag på denna punkt om inte förr.

MUSIK: Ja kör kanske till tisdag igen om jag inte sover så annars blir det roman till tisdag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: