söndag 11 februari 2018

Söndag 11/2-2018 20:18

DAG: Jaha till natt igen och inatt var det något som lät utifrån tror jag och jag kunde inte somna så jag låg länge innan jag somnade igår. Så kom ur sängen idag till 11:30 fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag på hela dagen. Jo jag dammsög och sedan gick jag igång med träningsmaten. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med mos gott mos. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer denna dag kass dag och kass natt. Så mer? Har sett lite Twitch idag på mobilen men bara en liten stund idag. Så mer? Jo jag vann inte stort igår men kanske lite ni ser idag på Twitter om det gav nått kan ha slagit till med 400000 som mest men jag berättar detta på Twitter om det gav nått. Så mer? Jo jag såg serier idag när jag åt med. Ja mer? Nä inte mer idag kommer igen tills imonn med mera då.

TRÄNING: Ja jag har packat och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja imonn om jag sover inatt vilket jag hoppas på.

TECKNING: Nä kass natt och jag la ner idag tar igen det till söndag igen hoppas jag.

MUSIK: Japp till tisdag kanske jag kör igen. Vi får se hur det blir med det.

Så jag säger som jag brukar göra vid denna tid Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: